1000!

Det här är mitt tusende inlägg!
Det måste firas med pompa och ståt.

Jag var inte helt hundra på vad pompa och ståt innebar, så jag slog upp det...

Pompa hade en hel sida av förklaringar som jag inte orkae läsa utan jag nöjde mig med den första:
"högtidlig och praktfull procession"

Eftersom alla kanske inte vet vad procession betyder så slog jag upp det också:
"gående av en till ett tåg formerad skara"

Ståt var lite enklare:
"prakt"

Sammanfattningsvis ska jag alltså fira mitt tusende inlägg med högtidligt och praktfullt gående i tåg med prakt.

Jag ser framför mig att jag långsamt marcherar runt i lägenheten med krona på huvudet och är jädrigt snygg helt enkelt.
Vi får se om matte och husse kan skaka fram nån krona till ikväll.
Eller tårta.
Tårta funkar också bra.


Happy 1000 everyhopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0