Heja Abbe!

Jag vill tipsa om en blogg som vi läser ibland här hemma.
Heja Abbe!

Det är Abbes pappa som berättar om Abbe och hur det är att vara barn med kromosomavvikelse och hjärtfel.
Bloggen är jättebra!

Jättebra är mer än man kan säga om min gårdag som innehöll både en påtvingad promenad runt skolgården och en dusch där matte försökte skålla mig.
Hon undrade varför jag helt plötsligt slutade klaga och började försöka jogga undan ångan hon riktade mot mig.
När hon råkade duscha sin egen fot trillade poletten ner och temperaturen minskade något, men jag var tvungen att fortsätta duscha lite till.

Som plåster på såren fick jag toast av husse, han är snäll han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0