Inte så värst regelbundna nä...

Ena dagen ska det vaknas 0530, andra dagen 0600 och sen ska vi visst sova ända till 0700 ibland.
Jag tycker inte att det är logiskt och eftersträvar själv någon form av ordning i systemet.

Det är viktigt med fasta rutiner.
Skalmans mat- och sovklocka är ingen dum idé alls.





Därför har jag tagit det som mitt eget privata uppdrag att se till att vi får regelbundna tider i vårt hem.
Uppstigning 0515 tycker jag verkar bra. Det är ungefär lagom för frukost.
Det tycker såklart inte matte och husse som morrade något om förstörd sovmorgon.

Men då vill jag bara skjuta in en liten fråga:
Vilka normala människor kallar att sova till 0600 "sovmorgon"?

Det är ju skittidigt oavsett, så då kan vi lika gärna gå upp 0515 och ge grisen mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0